مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 11:202022-11-13سياسي

خاطرات خواننده سرود «آمریکا، آمریکا، ننگ به نیرنگ تو» به چاپ دوم رسید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «خاطرات اسفندیار قره باغی؛ متولد بهمن» به تحقیق و تدوین روح الله رشیدی به عنوان یکی از آثار چاپ شده در سال 1401 از دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در حوزه تاریخ شفاهی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است.

- خاطرات خواننده سرود آمریکا، آمریکا، ننگ به نیرنگ تو به چاپ دوم رسید کتاب خاطرات اسفندیار قره باغی؛ متولد بهمن از دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی روانه بازار شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب خاطرات اسفندیار قره باغی؛ متولد بهمن به تحقیق و تدوین روح الله رشیدی به عنوان یکی از آثار چاپ شده در سال 1401 از دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در حوزه تاریخ شفاهی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است.

در خلاصه این کتاب به نقل از اسفندیار قره باغی آمده است: یک روز که در ساختمان رادیو در میدان ارک بودم، آقای راغب آمد به اتاقم و موضوع ساخت سرود آمریکا ننگ به نیرنگ تو را با من در میان گذاشت.

چون فرصت زیادی هم نداشتیم، همان لحظه به اتفاق آقای راغب برای ضبط به استودیو رفتیم.

تمام مراحل ساخت این سرود از آغاز سرودن شعر تا نوشتن ملودی و تنظیم و اجرای آن در کمتر از 48 ساعت انجام و سرود آماده پخش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات خواننده سرود «آمریکا، آمریکا، ننگ به نیرنگ تو» به چاپ دوم رسید

خاطرات خواننده سرود «آمریکا، آمریکا، ننگ به نیرنگ تو» به چاپ دوم رسید