مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 11:152022-11-13بين الملل

واشنگتن پست: امارات در سیستم سیاسی آمریکا مداخله کرده است


گزارش محرمانه وزارت اطلاعات آمریکا نشان می دهد که امارات متحده عربی، متحد نزدیک ایالت متحده آمریکا در خاورمیانه، تلاش گسترده ای برای نفوذ در تصمیمات سیاسی واشنگتن انجام داده است.

- محمد بن زاید آل نهیان، رییس امارات و یوسف العتیبه، سفیر امارات در واشنگتن در حال صحبت با بایدن گزارش محرمانه وزارت اطلاعات آمریکا نشان می دهد که امارات متحده عربی، متحد نزدیک ایالت متحده آمریکا در خاورمیانه، تلاش گسترده ای برای نفوذ در تصمیمات سیاسی واشنگتن انجام داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه واشنگتن پست به نقل از سه منبع مطلع که این گزارش اطلاعاتی را مطالعه کرده اند، روز شنبه عنوان داشت که تلاش های امارات متحده عربی شامل اقدامات قانونی و غیرقانونی جهت نفوذ در سیاست خارجه آمریکا به طریقی که منفعت امارات را به دنبال داشته باشد، است.

طبق گزارش پایگاه خبری هیل، این روزنامه در گزارش خود نوشت که امارات از چندین روش مختلف از جمله نقاط آسیب پذیر در دولت آمریکا استفاده کرده تا منافع خود را پیش ببرد.

این در حالیست که وزارت اطلاعات آمریکا پیشتر مدعی شد که کشورهایی نظیر روسیه و چین در انتخابات و سیستم سیاسی آمریکا مداخله کرده اند.

به نوشته واشنگتن پست، شورای اطلاعات ملی آمریکا چنین گزارشی را گردآوری کرد و طی هفته های اخیر قانونگذاران ارشد ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن پست: امارات در سیستم سیاسی آمریکا مداخله کرده است

واشنگتن پست: امارات در سیستم سیاسی آمریکا مداخله کرده است