مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 11:052022-11-13سياسي

گلایه عضو شورا از انتصاب مدیرانی خارج از مجموعه شهرداری تهران


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از ادامه روند انتصاب مدیران خارج از شهرداری در حوزه فرهنگی و اجتماعی گلایه کرد.

- رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از ادامه روند انتصاب مدیران خارج از شهرداری در حوزه فرهنگی و اجتماعی گلایه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نرگس معدنی پور در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به شروع هفته کتاب گفت: انتظار می رود سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و معاونت فرهنگی اجتماعی نسبت به فرهنگ سازی در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برنامه مدون و مناسبی را در دستور کار داشته باشند.

وی ادامه داد: این هفته فرصت مناسبی است برای تجلیل و تقدیر از کتابداران شاغل در شهرداری تهران و همچنین بررسی چالش ها و مشکلات این همکاران پر تلاش شهرداری تا در پی آن مسائل و مشکلات این حوزه مرتفع شود.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به اخبار منتشر شده در زمینه تغییرات مدیریتی در معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری بیان کرد: سال گذشته مانند سایر اعضای شورا نسبت به انتصابات خارج از شهرداری به ویژه در معاونت فرهنگی و اجتماعی انتقاد داشتم؛ چرا که علارغم تاکید در زمینه استفاده از ظرفیت نیروهای توانمند و با تجربه شهرداری، شاهد ورود م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه عضو شورا از انتصاب مدیرانی خارج از مجموعه شهرداری تهران

گلایه عضو شورا از انتصاب مدیرانی خارج از مجموعه شهرداری تهران