مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 10:352022-11-13اقتصادي

اجرای طرح بهارستان در 407 روستای کردستان


معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از اجرای موفق طرح های توسعه محور این شرکت و اتمام طرح بهارستان در 407 روستای استان خبر داد.

- ایسنا/کردستان معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از اجرای موفق طرح های توسعه محور این شرکت و اتمام طرح بهارستان در 407 روستای استان خبر داد.

فاتح عبدی، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح های بهینه سازی شبکه برق طی دو سال اخیر اقدامات شاخصی در استان به ویژه در سطح روستاها انجام شده است.

وی افزود: از جمله این اقدامات می توان به اجرای طرح تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار با هدف افزایش پایداری شبکه و افزایش ایمنی مردم و ایجاد مبلمان مناسب شهری و روستایی و همچنین طرح بهارستان با هدف بهسازی و بازمهندسی تمامی تجهیزات شبکه و ارتقاء کیفیت خدمات دهی به مشترکان روستایی به مثابه مشترکان شهری اشاره کرد.

عبدی عنوان کرد: اجرای طرح های توسعه ای همچون طرح تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار و طرح بهارستان در سطح شهرها و روستاها علاوه بر افزایش میزان رضایت مشترکان شهری می تواند نقش مهمی در تقویت و تحکیم ماندگاری روستانشینان در روستاها و اشتغال پایدار و در نهایت افزایش تولید در روستا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بهارستان در 407 روستای کردستان

اجرای طرح بهارستان در 407 روستای کردستان