مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 10:302022-11-13سياسي

روایت عمامه، عبا و ماجرای آن 25 نفر اردکانی


طلبه ها و روحانیون جهادی شهرستان اردکان در تمام لحظه های دشوار همچون پروانه به دور مردم میچرخند و هرکاری از دستشان بر بیاید انجام می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، اتفاقات این روزها بهانه ای شد تا هم صحبت شوم با مدیر محترم کرونا با 25 جهادگر طلبه تشکیل شد.

چرا در این زمان گروه را تشکیل دادید؟ لحظات پر التهابی بود، همه رسانه ها ایران را بمباران خبری کردند ، وحشت عجیبی بین مردم افتاده بود و همه حتی از نزدیکان خود هم فراری بودند بلافاصله در حوزه جلسه ای تشکیل دادیم نیازمندی ها را بررسی کردیم و به چند گروه تقسیم شدیم.

از فعالیت های زمان کرونا بفرمایید؟ پس از گروه بندی کارمان شروع شد، ابتدا ماسک های دوخته شده توسط گروه های جهادی خواهر را بین مردم توزیع می کردیم، یک گروه را به بیمارستان فرستادیم و در کارهای خدماتی، مسائل بهداشتی و آشپزخانه مشغول شدند.

روزهای سختی در کفن و دفن داشتیم نزدیکترین افراد به متوفیان هم حاضر به شست وو شوی عزیزان خود نبودند بچه های طلبه ما با فداکاری فراوان دست به اقدامی جهادی برای کفن و دفن این متوفیان شدند.

در روزهای نخست وقتی افراد بیمار می شدند و در خانه قرنطینه بودند گروه جهادی ما با کمک عزیزانمان در خادم الرضا به بیمارستان میرفتیم آدرس خانه های بیمار رو می گرفتیم سپس پکیجی متشکل از بسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت عمامه، عبا و ماجرای آن 25 نفر اردکانی

روایت عمامه، عبا و ماجرای آن 25 نفر اردکانی