مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 10:252022-11-13سياسي

نقش موثر جهاددانشگاهی در پیشرفت های علمی و فناورانه


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: با تشکیل جهاددانشگاهی، جهادی علمی در بطن دانشگاه ها و حوزه علمی کشور ایجاد شد و اگر امروز در بخش های مختلف علمی و فناوری شاهد تحولات و پیشرفت هایی هستیم بخشی از آن مرهون تلاش های جهاددانشگاهی است.

- حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا میرتاج الدینی در بازدید از مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی و در جمع کارکنان، پژوهشگران و اعضای هیئت علمی این نهاد با بیان این که جهاددانشگاهی جزو افتخارات انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است، گفت: فعالیت های جهاددانشگاهی در سطح کشور بسیار ارزنده بوده و حتی مقام معظم رهبری نیز هنگام سخن درباره دستاوردهای نظام به اقدامات پژوهشکده رویان جهاددانشگاهی اشاره می کنند.

وی با بیان این که جهاددانشگاهی یکی از نهادهای انقلابی است که در محیط دانشگاه ایجاد شده است، افزود: این نهاد طی 43 سال انقلاب اسلامی، به خوبی خود را نشان داده و در هر جایی که وارد مسائل شده است، توانسته به نتیجه برسد.

میرتاج الدینی با بیان این که جهاد یک امر مقدس بوده و بالاترین و نخستین درجه از این امر مقدس، جهاد با دشمنان است، اظهار کرد: بالاترین جهاد، جهاد فی سبیل الله است و کشته شدگان در آن نیز شهدایی هستند که به بالاترین مقام نائل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر جهاددانشگاهی در پیشرفت های علمی و فناورانه

نقش موثر جهاددانشگاهی در پیشرفت های علمی و فناورانه