مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 10:202022-11-13سياسي

مدیران استان مشکل بیمارستان سرطان یزد را حل کنند


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: مدیران کل استان یزد، مشکل بیمارستان 150 تختخوابی تخصصی سرطان یزد را حل کنید زیرا راه اندازی آن سبب رفع مشکلات بسیاری از مردم کشور می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصالح جوکار صبح یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات بیمارستان 150 تختخوابی تخصصی سرطان حضرت ابوالفضل (ع) یزد با بیان اینکه یکی از شعارها تبدیل یزد به عنوان قطب درمان، گردشگری سلامت باشد، اظهار داشت: برای دستیابی به این شعارها و تحقق آن نیازمند یکسری زیرساخت ها هستیم تا این اتفاق صورت پذیرد، غیر از اینکه تخت های بیمارستانی باید افزایش یابد و فناوریهای جدید را وارد کنیم، نیازمند آماده سازی زمینه رقم خوردن تورسیم سلامت در استان هستیم.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با اشاره به اینکه در راستای ایجاد بسترهای توریسم سلامت در استان، از بخش های خصوصی و دولتی حمایت کردیم، بیان کرد: برخی از پروژه ها در استان کلید خورد ولی به واسطه اینکه به تعهدات خود عمل نکردند، پروژه نیمه کاره رها شده است.

وی، یکی از این پروژه ها را بیمارستان 400 تختخوابی در یزد عنوان کرد و افزود: این پروژه در سال های 92، 93 به تصویب رسید و با تغییر دولت، اعلام کردند که اعتبار برای تکمیل آن نداریم و در نهایت به عنوان مرکز 150 تختخوابی تحقیقات و درمان سرطان نامگذاری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران استان مشکل بیمارستان سرطان یزد را حل کنند

مدیران استان مشکل بیمارستان سرطان یزد را حل کنند