مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 10:052022-11-13ورزشي

تفاوت تیم ملی انگلیس با دوران «بکهام»/ انتظار داریم صعود کنیم


انتظاراتمان برای صعود به مرحله دوم جام جهانی است؛ هیچ چیز تغییر نکرده است و ما با همان باور و همان جاه طلبی در جام جهانی خواهیم بود.

- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: انتظاراتمان برای صعود به مرحله دوم جام جهانی است؛ هیچ چیز تغییر نکرده است و ما با همان باور و همان جاه طلبی در جام جهانی خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم ملی فوتبال ایران کارش را در مسابقات جام جهانی 2022 قطر از روز 30 آبان مقابل انگلیس آغاز می کند و در ادامه به مصاف ولز و آمریکا می رود.

کارلوس کی روش مربی پرتغالی ایران برای سومین دوره متوالی حضور در جام جهانی با ایران را تجربه می کند و امیدوار است این بار به مرحله دوم جام جهانی صعود کند.

کی روش هنوز لیست تیم ملی ایران را اعلام نکرده و این اتفاق احتمالاً امروز رخ می دهد.

کی روش در تازه ترین مصاحبه خود تاکید کرد که ایران برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی امید دارد و حرف هایی که دیگران درباره ایران می زنند، اهمیتی ندارد.

وی همچنین تاکید کرد که انگلیس در سال های اخیر روند خوبی داشته و چشم انداز روشنی را دنبال می کند که این موضوع کار را سخت می کند؛ هرچند که ایران هم نقاط قوت خودش را دارد.

مشروح گفتگوی کی روش با نشریه ESPN در ادامه می آید: * از تیم ملی ایران به عنوان تیم بی امید برای صعود از مرحله گروهی یاد می شود؛ باو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت تیم ملی انگلیس با دوران «بکهام»/ انتظار داریم صعود کنیم

تفاوت تیم ملی انگلیس با دوران «بکهام»/ انتظار داریم صعود کنیم