مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-13سياسي

23 هکتار جنگل هیرکانی آزاد شد/ خلع ید زمین خواران گلستانی با تلاش دستگاه قضا


رییس کل دادگستری استان گلستان از کوتاه شدن دست زمین خواران گلستانی از حدود 23 هکتار جنگل هیرکانی در این استان با اقدامات قضایی خبر داد.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری استان گلستان از کوتاه شدن دست زمین خواران گلستانی از حدود 23 هکتار جنگل هیرکانی در این استان با اقدامات قضایی خبر داد.

حیدر آسیابی امروز یکشنبه 22 آبان ماه در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از افراد سودجو با تعرض و تجاوز به حریم منابع طبیعی که متعلق به همه ملت شریف ماست به دنبال انتفاع خارج از قانون بوده اند، اظهار کرد: دستگاه قضا در برخورد با متخلفان به ویژه افرادی که به حقوق ملی ملت تجاوز می کنند قاطع خواهد بود.

وی با بیان اینکه با رای دادگاه های گلستان، نزدیک به 23 هکتار از جنگل های استان امسال به منابع طبیعی بازگردانده شد، افزود: رای خلع ید این زمین های جنگلی در 71 فقره پرونده در دادگاه های استان در کلاله، مینودشت، گالیکش، آزادشهر، رامیان، علی آبادکتول، گرگان، مراوه تپه و بندرگز صادر شده است.

رییس کل دادگستری استان گلستان با تاکید بر اینکه کارشناسان منابع طبیعی، ارزش این عرصه ها را بیش از 52 میلیارد تومان برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: همچنین امسال حدود 320 هکتار از مراتع استان به ارزش بیش از 18 میلیارد تومان خلع ید و به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 هکتار جنگل هیرکانی آزاد شد/ خلع ید زمین خواران گلستانی با تلاش دستگاه قضا

23 هکتار جنگل هیرکانی آزاد شد/ خلع ید زمین خواران گلستانی با تلاش دستگاه قضا