مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 09:502022-11-13اقتصادي

استفاده واحدهای تولیدی از فناوری های نوین، مصداق تحقق اقتصاد مقاومتی است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: توسعه فناوری در صنایع و استفاده واحدهای تولیدی از فناوری های نوین، مصداق تحقق اقتصاد مقاومتی است.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: توسعه فناوری در صنایع و استفاده واحدهای تولیدی از فناوری های نوین، مصداق تحقق اقتصاد مقاومتی است.

فرزاد محمدی در گفت وگو با ایسنا به فعالیت های انجام شده در فن بازار لرستان در بخش های مختلف اشاره کرد و افزود: از مهمترین فعالیت های این فن بازار شناسایی، پایش و استانداردسازی نیازهای فناورانه واحدهای صنعتی است.

وی ادامه داد: در این زمینه با برگزاری جلسه با صنایع و حضور و بازدید در واحدهای صنعتی بیش از چهار نیاز فناورانه شناسایی و دو مورد تقاضای فناوری واحدهای صنعتی در سال جاری احصا شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان در ادامه با اشاره به حمایت های فن بازار در زمینه اخذ مجوز برای واحدهای دانش بنیان گفت: در این زمینه نیز در سالجاری چهار واحد صنعتی مستعد دانش بنیان شناسایی شدند.

محمدی اضافه کرد: از این چهار واحد صنعتی مستعد دانش بنیان، دو واحد صنعتی موفق به اخذ این مجوز شدند تا بتوانند از مشوق ها و مزایای موجود برای واحدهای دانش بنیان استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده واحدهای تولیدی از فناوری های نوین، مصداق تحقق اقتصاد مقاومتی است

استفاده واحدهای تولیدی از فناوری های نوین، مصداق تحقق اقتصاد مقاومتی است