مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 09:102022-11-13اقتصادي

بیش از 2 هزار هکتار بافت فرسوده در کرمانشاه وجود دارد


مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: بیش از 2 هزار هکتار بافت فرسوده در استان شناسایی و احصا شده که حدود یک هزار و 228 هکتار از آن مربوط به شهر کرمانشاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، غلامرضا شهبازی مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران از بافت فرسوده استان به عنوان یک مخاطره و زنگ خطر یاد کرد و اظهار کرد: در استان کرمانشاه بیش از 2 هزار هکتار بافت فرسوده شناسایی و احصا شده که حدود یک هزار و 228 هکتار از آن مربوط به شهر کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه 12 درصد از مساحت شهر کرمانشاه بافت فرسود است، گفت: سازمان بازآفرینی شهری و حوزه معاونت فنی و شهرسازی شهرداری متولی بازسازی بافت فرسوده است که یک سری مشوقات و معافیت ها برای بازسازی بافت فرسوده اعمال می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بیش از 300 ساختمان ناایمن در شهر کرمانشاه شناسایی شده است که حتما باید بازسازی و ترمیم شوند و امکان دارد تخریب هم شوند.

وی گفت: موضوعات بهره برداری یا تخریب ساختمان ها در کارگروهی متشکل از افراد متخصص سازان نظام مهندسی، اداره کل راه و شهرسازی و سازمان آتش نشانی، خدمات ایمنی شهرداری از نظر مقاومت آن ها در برابر زلزله و آتش سوزی بررسی و تصمیم گیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2 هزار هکتار بافت فرسوده در کرمانشاه وجود دارد

بیش از 2 هزار هکتار بافت فرسوده در کرمانشاه وجود دارد