مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 09:002022-11-13اقتصادي

صدور مجوز کولبری در مرزهای خراسان جنوبی


استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر ضرورت صدور مجوز کولبری برای بازارچه های مرزی استان، گفت: این مجوزها برای استان های غربی و سیستان و بلوچستان صادر شده، - اما سوال اینجاست چرا برای استان مرزی خراسان جنوبی صادر نمی شود.

جواد قناعت، شنبه شب 21 آبان در ششمین جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی و کارگروه توسعه صادرات خراسان جنوبی که در محل منطقه ویژه اقتصادی بیرجند و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: صدور این مجوز برای مرزهای استان باعث تثبیت امنیت و جمعیت می شود که علیرغم پیگیری های مختلف هنوز به نتیجه ای نرسیده در حالی که تنها نیاز است در آیین نامه کولبری نام خراسان جنوبی اضافه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های دولت فرصت های سرمایه گذاری است، بیان کرد: تعداد 137 فرصت سرمایه گذاری در خراسان جنوبی احصا شده و در سایت مرکز خدمات سرمایه گذاری استان بارگذاری شده است؛ خراسان جنوبی از این حیث رتبه سوم کشور را بعد استان های فارس و البرز کسب کرده است.

استاندار با اشاره به اینکه تجارت خارجی استان با وجود مشکلات و کمبودها نسبت به گذشته فعال تر شده، یادآور شد: با همه این ها نسبت به نقطه ایده آل و نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز کولبری در مرزهای خراسان جنوبی

صدور مجوز کولبری در مرزهای خراسان جنوبی