مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 08:402022-11-13سياسي

مجلس دوست دلسوز دولت است / بهبود اجرا بدون نظارت ممکن نیست


مجلس دوست دلسوز دولت است و اعتماد و حمایت از مدیران اجرایی و رفع درخواست ها و نیازهای قانونی دولت را در کنار نظارت بر آن وظیفه خود می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه 22 آبان) در صحن علنی مجلس در نطق پیش از دستور با اشاره به موفقیت اخیر هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دستیابی فرزندان ایران به توان بومی ساخت موشک های بالستیک فراصوت دشمنان این آب و خاک را ناامید و دوستداران آن را خوشحال کرد.

مانور پذیری بی سابقه، شکستن رکورد سرعت و توان عبور از سامانه پدافند موشکی و قابلیت هدف قرار دادن آنها از ویژگی های برجسته دستاورد جدید دانشمندان جوان کشورمان است.

وی ادامه داد: امروز تهرانی مقدم های زیادی در هوافضای سپاه تمام فکر و ذکر و عملشان ایجاد ایران قوی است که به تمامی آنها جهت دستیابی به این افتخار خدا قوت می گویم.

قالیباف عنوان کرد: تاکید مجلس همانطور که تاکنون نیز در رأی اعتماد وزرا و همکاری برای حل مشکلات مشخص شده است، همکاری و همدلی با دولت است که بار اصلی مسائل را بر دوش دارد.

مجلس با وجود اختلاف سلایق و نظرات کارشناسی توان خود را به کار بسته تا دولت و ریاست محترم جمهور را در ایفای وظایف خود یاری دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس دوست دلسوز دولت است / بهبود اجرا بدون نظارت ممکن نیست

مجلس دوست دلسوز دولت است / بهبود اجرا بدون نظارت ممکن نیست