مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 08:352022-11-13اقتصادي

فعال سازی کریدور شمال- جنوب، بهترین راه برای توسعه روابط ایران و روسیه


برای توسعه ارتباطات ایران و روسیه محورهای مختلفی وجود دارد که بهترین آن در شرایط فعلی می تواند فعال سازی کریدور شمال- جنوب باشد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار گفت: برای توسعه ارتباطات ایران و روسیه محورهای مختلفی وجود دارد که بهترین آن در شرایط فعلی می تواند فعال سازی کریدور شمال- جنوب باشد.

امیر مقدم در نشست مشترک با سرگیی میلوشکین مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لوتوس آستراخان روسیه و اُلگ ساو چنکو نائب رییس دومای روسیه با هدف بررسی راهکارهای فعال سازی کریدور بین المللی شمال – جنوب در راستای استفاده از موقعیت ویژه چابهار برای دسترسی به بازارها ایران و روسیه اظهارداشت: با توجه به عزم جدی ایران و روسیه برای توسعه کریدور شمال – جنوب، سال آینده می تواند سال جهش اقتصادی و رونق برای این کریدور باشد.

وی با اشاره به تاکید بر پیشرفت کریدور بین المللی شمال – جنوب افزود: ما توانستیم به صورت آزمایشی چند کالا را از هندوستان به سمت ایران و سپس به سمت روسیه حرکت دهیم اما اکنون این پرسش مطرح است که چرا این فرآیند متوقف شد.

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار با بیان اینکه ایران موافق تشکیل کمیته برای اصلاح و بهبود قوانین، تسهیل روابط و سرعت بخشیدن در حمل ونقل است، اظهارداشت: دیدگاه طرف ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال سازی کریدور شمال- جنوب، بهترین راه برای توسعه روابط ایران و روسیه

فعال سازی کریدور شمال- جنوب، بهترین راه برای توسعه روابط ایران و روسیه