مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 08:352022-11-13بين الملل

این آلمان است که باید مسئولانه نسبت به گذشته شفاف سازی کند


سخنگوی وزارت امور خارجه به موضع مداخله جویانه، تحریک آمیز و غیردیپلماتیک اخیر صدراعظم آلمان در قبال جمهوری اسلامی ایرانواکنش نشان داد.

- سخنگوی وزارت امور خارجه به موضع مداخله جویانه، تحریک آمیز و غیردیپلماتیک اخیر صدراعظم آلمان در قبال جمهوری اسلامی ایرانواکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه موضع اخیر صدراعظم آلمان در قبال جمهوری اسلامی ایران را مداخله جویانه، تحریک آمیز و غیردیپلماتیک دانست و اظهار داشت: متاسفانه برخی مدعیان حقوق بشر با فراموشی کارنامه تاریک خود در قبال مردم شریف و مقاوم ایران در جریان حمایت کور و غیرانسانی از رژیم صدام، همراهی با تحریم های ظالمانه متعاقب خروج آمریکا از برجام و نیز سکوت در برابر اقدامات تروریستی داعش که آخرین آن حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ بود، حقوق بشر را دستمایه بازی های سیاسی کرده اند.

وی افزود: اراده جمهوری اسلامی ایران در مبانی بنیادین حقوق بشر از جمله کرامت انسانی، مقابله با زور و دفاع از مظلوم همواره مبتنی بر اصل مسئولیت پذیری بوده و این در حالیست که آلمان با فرار از مسئولیت بین المللی خود در احترام به حق حاکمیت کشورها، ضمن پناه دادن به گروه های تروریستی و تجزیه طلب معاند جمهوری اسلامی ایران و نیز اتخاذ رویکرد گزینشی و دوگانه در بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این آلمان است که باید مسئولانه نسبت به گذشته شفاف سازی کند

این آلمان است که باید مسئولانه نسبت به گذشته شفاف سازی کند