مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 08:302022-11-13بين الملل

بایدن: حزب جمهوری خواه تصمیم بگیرد که چه کاره است!


رییس جمهوری آمریکا با بیان اینکه به شدت از میزان مشارکت مردمی در انتخابات میان دوره ای هشتم نوامبر خشنود است، گفت که حزب جمهوری خواه اکنون نیاز دارد در این رابطه تصمیم بگیرد که آنها چه کاره هستند.

- رییس جمهوری آمریکا با بیان اینکه به شدت از میزان مشارکت مردمی در انتخابات میان دوره ای هشتم نوامبر خشنود است، گفت که حزب جمهوری خواه اکنون نیاز دارد در این رابطه تصمیم بگیرد که "آنها چه کاره هستند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا امروز (یکشنبه) پیش از آغاز نشست شرق آسیا در کامبوج در رابطه با رقابت سنا به خبرنگاران گفت که اکنون تمرکز او روی رقابت سنا در ایالت جورجیاست که به دور دوم کشیده شده است.

با اینکه نتیجه این ایالت مشخص نشده، دموکرات های آمریکایی توانستند با شکست جمهوری خواهان در ایالت نوادا، به 50 کرسی مقابل 49 کرسی دست یابند و از آنجا که ریاست سنا در دست کامالا هریس، معاون رییس جمهوری آمریکاست، در مواقعی که تساوی آراء باشد، به نفع دموکرات ها عمل می کند.

اختلاف رای دو رقیب اصلی در سنای جورجیا، کمتر از 0.

1 درصد و به نفع جمهوری خواهان است.

اکنون کنترل سنا در دست دموکرات هاست و پیشتر هم وب سایت ادیسون ریسرچ پیش بینی کرد که سنای آمریکا سال آینده در کنترل دموکرات ها خواهد بود و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن: حزب جمهوری خواه تصمیم بگیرد که چه کاره است!

بایدن: حزب جمهوری خواه تصمیم بگیرد که چه کاره است!