مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 08:252022-11-13اجتماعي

ضرورت جذب سرمایه گذار برای دانش بنیان های حوزه آب


معاون سازمان حفاظت محیط زیست کشور بابیان اینکه حمایت از شرکت های استارت آپی لزوماً نباید حمایت های دولتی باشد، گفت: شناسایی افراد توانمند برای جذب سرمایه و سرمایه گذار از دستاوردهای رویدادهای مختلف است و امیدواریم در گردهمایی ویکند نیز بتوانیم برای .

- ایسنا/قزوین معاون سازمان حفاظت محیط زیست کشور بابیان اینکه حمایت از شرکت های استارت آپی لزوماً نباید حمایت های دولتی باشد، گفت: شناسایی افراد توانمند برای جذب سرمایه و سرمایه گذار از دستاوردهای رویدادهای مختلف است و امیدواریم در گردهمایی ویکند نیز بتوانیم برای شرکت های دانش بنیانی حوزه آب سرمایه گذار جذب کنیم.

دکتر مسعود باقرزاده کریمی در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به برگزاری رویداد ویکند در قزوین تحت عنوان سهم من در حفاظت از منابع آب اظهار کرد: ما به جهت برگزاری یک رویداد استارت آپی در زمینه تالاب ها از تجربه خوبی در این زمینه برخورداریم که حاصل آن آشنایی با مجموعه ها و افرادی توانمند است که هر یک قادرند خلاقانه گره ای از موانع پیشروی توسعه و پیشرفت کشور باز کنند.

وی بابیان اینکه استارت آپ ها فرصتی برای آشنایی مجموعه های مختلف با ظرفیت های یکدیگر است، افزود: با توجه به اینکه ماهیت رویدادها و گردهمایی های دانش بنیانی تعامل بین عرضه و تقاضاست، بنابراین ویکند می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت جذب سرمایه گذار برای دانش بنیان های حوزه آب

ضرورت جذب سرمایه گذار برای دانش بنیان های حوزه آب