مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 08:202022-11-13فناوري

137 روستا در چهارمحال و بختیاری فاقد اینترنت هستند


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پیش بینی می شود تا پایان سال 1402 تمامی روستاهای بالای 20 خانوار در چهارمحال و بختیاری به شبکه اینترنت وصل شوند، - گفت: در حال حاضر 137 روستای استان فاقد زیرساخت برای دسترسی به شبکه اینترنت همراه و ثابت هستند.

مرتضی بلالی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه 575 روستای بالای 20خانوار در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، اظهار کرد: در حال حاضر از این تعداد 137 روستا فاقد زیرساخت برای دسترسی به شبکه اینترنت همراه و ثابت هستند، برخی روستاها نیز داری اینترنت همراه و تعدادی نیز دارای اینترنت ثابت هستند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری افزود: اولویت برای اتصال به اینترنت روستاهایی است که فاقد هر گونه شبکه برای دسترسی به اینترنت هستند، 40 روستا در اولویت راه اندازی قرار دارند و اقدامات در حال انجام است.

وی با اشاره به ابلاغیه از سوی وزارت ارتباطات به اپراتورهای همراه برای ایجاد زیرساخت دسترسی به اینترنت پرسرعت در روستاها، اظهار کرد: تامین تجهیزات بر عهده اپراتورها است و بر اساس اولویت این تجهیزات نصب می شوند.

بلالی با بیان اینکه پیش بینی می شود تا پایان سال 1402 تمامی روستاهای بالای 20 خانوار در چهارمحال و بختیاری به شبکه اینترنت وصل شوند، گفت: هزینه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

137 روستا در چهارمحال و بختیاری فاقد اینترنت هستند

137 روستا در چهارمحال و بختیاری فاقد اینترنت هستند