مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 08:052022-11-13ورزشي

صانعی: تورنمنت کیش باید مثل ریل قطار ادامه دار باشد


سرمربی تیم ملی زیر 20 سال فوتسال گفت: برگزاری تورنمنت کاپ کیش باید مثل ریل قطار ادامه دار باشد تا تیم های ملی در آینده موفق شوند.

- علی صانعی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری تورنمنت کیش کاپ که قرار است با حضور 32 استان برای استعدادیابی تیم های ملی زیر 20 سال فوتسال برگزار شود، اظهار داشت: برگزاری این تورنمنت برای استعدادیابی تیم های ملی پایه می تواند در آینده به فوتسال ایران کمک کند.

فدراسیون فوتبال با هماهنگی کمیته فوتسال از 32 استان کشورمان براب حضور در این تورنمنت دعوت کرده است، به خصوص استان هایی که در کار استعدادیابی فعال هستند.

وی افزود: این تورنمنت می تواند پتانسیل های استان ها را مشخص کند و از طرفی ما می دانیم چه استانی بیشترین و بهترین پتانسیل را دارد.

طبق تصمیم گرفته شده ما اعلام کردیم استان هایی که محروم و در لیگ های برتر و پایه فوتسال تیمی ندارند مثل ایلام، کردستان، سیستان و .

هم می توانند با هماهنگی هیات فوتبال استان با فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال در این مسابقات حضور داشته باشند.

برگزاری این تورنمنت بهترین فرصت برای دیده شدن بازیکنان جوان این استان ها است؛ البته ریاست فدراسیون فوتبال که پس از بازگشت از قطر در فرودگاه امام خمینی (ره) مستقیم به کیش آمد تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صانعی: تورنمنت کیش باید مثل ریل قطار ادامه دار باشد

صانعی: تورنمنت کیش باید مثل ریل قطار ادامه دار باشد