مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 03:502022-11-13سياسي

واکنش مدیریت بحران تهران به فاسد شدن موادغذایی در سوله های بحران


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در واکنش به ادعای مطرح شده پیرامون نگه داری مواد غذایی در سوله های مدیریت بحران گفت: مواد غذایی در سوله های بحران نگهداری نمی شود و بر اساس قانون مدیریت بحران موضوع تغذیه بر عهده جمعیت هلال احمر است و ما تنها .

- واکنش مدیریت بحران تهران به "فاسد شدن موادغذایی در سوله های بحران" رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در واکنش به ادعای مطرح شده پیرامون نگه داری مواد غذایی در سوله های مدیریت بحران گفت: مواد غذایی در سوله های بحران نگهداری نمی شود و بر اساس قانون مدیریت بحران موضوع تغذیه بر عهده جمعیت هلال احمر است و ما تنها تسهیل گری و حمایت می کنیم.

علی نصیری در گفت وگو با ایسنا در واکنش به ادعای یک عضو شورای شهر تهران در خصوص نگهداری مواد غذایی در سوله های مدیریت بحران شهر تهران گفت: چیزی به عنوان موادغذایی در سوله های بحران شهر تهران نگهداری نمی کنیم.

البته لیستی از اقلام مورد تاکید استانداردی وجود دارد که در سوله ها نگهداری می کنیم اما در این لیست اصلا موادغذایی وجود ندارد که حالا تصور شود خراب شده است و اگر در سوله ای چنین مواد غذایی نگهداری می شود، حداقل ما از آن بی اطلاع هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مدیریت بحران تهران به فاسد شدن موادغذایی در سوله های بحران

واکنش مدیریت بحران تهران به فاسد شدن موادغذایی در سوله های بحران