مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 00:552022-11-12ورزشي

بالاخره راه افتاد: پرواز کیش ـ دوحه برای بردن هواداران به 3 بازی تیم ملی


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: هواپیمایی ایران ایر مسیر پروازی از کیش به دوحه را برای هواداران تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی 2022 قطر راه اندازی کرده است.

- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: هواپیمایی ایران ایر مسیر پروازی از کیش به دوحه را برای هواداران تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی 2022 قطر راه اندازی کرده است.

پس از کش و قوس های فراوان سرانجام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از راه اندازی مسیر پروازی کیش به دوحه برای هواداران مسابقات جام جهانی 2022 قطر خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: هواپیمایی ایران ایر مسیر پروازی از کیش به دوحه را برای هواداران تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی 2022 قطر راه اندازی کرده است.

  وی بیان داشت: مسیر پروازی برای سه بازی تیم ملی سی ام آبان، چهارم و هشتم آذر از مبدا کیش به دوحه و از دوحه به کیش با ارائه خدمات شایسته و تسهیل تردد هواداران تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی 2022 قطر فراهم شده است.

  کشاورز با اشاره به فراهم بودن امکانات اقامتی و رفاهی مقرون به صرفه برای برای هواداران مسابقات جام جهانی 2022 قطر در کیش، ابراز داشت: با راه اندازی مسیر پروازی به کشور قطر، کیش می تواند برای میزبانی از هواداران این رویداد بزرگ نقش مهم و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاخره راه افتاد: پرواز کیش ـ دوحه برای بردن هواداران به 3 بازی تیم ملی

بالاخره راه افتاد: پرواز کیش ـ دوحه برای بردن هواداران به 3 بازی تیم ملی