مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 23:502022-11-12سياسي

نهمین دوره طرح زائران حرم رضوی (ع) در تهران برگزار شد


نهمین دوره طرح زائران حرم رضوی (ع) به همت اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران و با مشارکت شهرداری همزمان با سراسر کشور در استان تهران برگزار شد.

- نهمین دوره طرح زائران حرم رضوی (ع) به همت اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران و با مشارکت شهرداری همزمان با سراسر کشور در استان تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اعزام پاکبان های برگزیده شهردای به سفر زیارتی مشهد مقدس در قالب نهمین دوره طرح زائران حرم رضوی (ع) به همت اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران و با مشارکت شهرداری همزمان با سراسر کشور در استان تهران برگزار شد.

در این مراسم بدرقه حجت الاسلام محمد نصیری معاون فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران در جمع حبرنگاران گفت: از مهمترین وظایف سازمان اوقاف و امور خیریه اجرای امینانه نیات واقفین خیر اندیش است.

وی افزود: در همین راستا موقوفاتی در استان تهران با موضوع زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) و عتبات عالیات وجود دارد بر همین اساس امسال نهمین دوره اجرای طرح زائران حرم رضوی با هدف اجرای نیت واقفین و ترویج فرهنگ زیارت و تکریم و تجلیل از پاکبانان زحمتکش شهرداری تهران در تاریخ 22 تا 25 آبان ماه در مجتمع آموزشی فرهنگی امامت مشهد مقدس برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین دوره طرح زائران حرم رضوی (ع) در تهران برگزار شد

نهمین دوره طرح زائران حرم رضوی (ع) در تهران برگزار شد