مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 23:252022-11-12ورزشي

زمان برگزاری جام بین المللی شطرنج ابن سینا مشخص نیست


رییس هیأت شطرنج همدان با بیان اینکه زمان برگزاری مسابقات شطرنج اوپن ابن سینا مشخص نیست گفت: چند نفر به صورت دائم به دنبال حاشیه سازی علیه هیأت هستند که حواشی آنها خللی در روند حرکتی ما ایجاد نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، امیرعرفان هاشمی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت هیأت شطرنج استان اظهار کرد: متأسفانه برگزاری مسابقات شطرنج در ایام همه گیری کرونا عملاً تعطیل بود و بالطبع فعالیت های انجام نمی شد اما نگذاشتم چراغ خانه شطرنج خاموش شود.

وی ادامه داد: در این ایام به دنبال تعمیرات و بهسازی خانه شطرنج استان بودیم زیرا فضای قبلی جوابگو نبود و ساختمانی که متعلق به سال 80 بود نیازمند بازسازی اساسی بود.

رییس هیأت شطرنج همدان بیان کرد: از چندسال گذشته و در زمان دو مدیرکل قبلی دستگاه ورزش درخواست مساعدت مالی برای تعمیرات خانه شطرنج داشتیم که در دوران مدیرکل فعلی توانستیم این اعتبار اندک را جذب کنیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با تغییراتی که انجام دادیم ظرفیت میزهای شطرنج ما افزایش یافته و فضای در خور شأن ورزشکاران خود فراهم آورده ایم.

هاشمی با اشاره به عدم برگزاری جام بین المللی شطرنج اوپن ابن سینا بیان کرد: قرار بود این مسابقات شهریورماه برگزار شود که متأسفانه به دلیل بحران آب به آذرماه موکول شد که در نهایت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برگزاری جام بین المللی شطرنج ابن سینا مشخص نیست

زمان برگزاری جام بین المللی شطرنج ابن سینا مشخص نیست