مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 23:002022-11-12بين الملل

اوکراین: روسیه هیچ تمایلی به مذاکره از خود نشان نمی دهد


وزیرخارجه اوکراین، در جریان نشست اتحادیه کشور های جنوب شرق آسیا (آسه آن) از اعضای این اتحادیه خواست تا مقابل اقدامات روسیه ایستادگی کرده و رفتار مسکو در قبال توافق بر سر غلات اوکراین که به «بازی های گرسنگی» می ماند، - وزیرخارجه اوکراین، در جریان نشست اتحادیه کشور های جنوب شرق آسیا (آسه آن) از اعضای این اتحادیه خواست تا مقابل اقدامات روسیه ایستادگی کرده و رفتار مسکو در قبال توافق بر سر غلات اوکراین که به بازی های گرسنگی می ماند، را کنترل کنند.

وزیر خارجه اوکراین اعلام کرد که همتای روس او در جریان نشست آسه آن درخواستی برای مذاکره ارائه نکرده است و این اقدام را نشانه عدم دیپلماسی دانست.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ دیمیترو کولبا وزیرخارجه اوکراین، در جریان نشست اتحادیه کشور های جنوب شرق آسیا (آسه آن) از اعضای این اتحادیه خواست تا مقابل اقدامات روسیه ایستادگی کرده و رفتار مسکو در قبال توافق بر سر غلات اوکراین که به بازی های گرسنگی می ماند، را کنترل کنند.

  کولبا در حاشیه نشست آسه آن در کنفرانسی خبری گفت: از تمام اعضای آسه آن می خواهم تا هر اقدامی که لازم است را اتخاذ کنند که مقابل روسیه برای بازی گرسنگی با کل جهان بایستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین: روسیه هیچ تمایلی به مذاکره از خود نشان نمی دهد

اوکراین: روسیه هیچ تمایلی به مذاکره از خود نشان نمی دهد