مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 22:102022-11-12ورزشي

فرصت سوزی بازیکن سابق پرسپولیس در روز باخت چوکا و تساوی شهرداری آستارا


نمایندگان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران با یک باخت و مساوی کارشان را در هفته سیزدهم رقابت ها خاتمه دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز با تساوی شهرداری آستارا و باخت چوکا به پایان رسید.

  چوکا که در دقایق ابتدایی مجبور به تعویض نیما دلاوری به جای عرفان شمخالی شد در دقیقه 12 بازی به گل رسید، پنج دقیقه بعد هم یک پنالتی کسب کرد که توسط رضا کرملاچعب بازیکن سابق پرسپولیس به گل تبدیل نشد.

  در ادامه در دقیقه 20 ابوذر صفرزاده در دروازه چوکا را گشود و کار را به تساوی کشاند و در دقیقه 68 نیز علی آزادمنش تیر خلاص را زد و چوکا در قلعه عقاب ها 3 امتیاز را تقدیم میهمان کرد.

  آرمان گهر سیرجان یک - خیبر خرم آباد یک چادرملوی اردکان صفر - شمس آذر قزوین 2 خوشه طلایی ساوه صفر - مس شهر بابک صفر دریا کاسپین بابل 3 - فجر سپاسی شیراز صفر چوکای تالش یک - ون پارس اصفهان 2 شهرداری همدان صفر - شهرداری آستارا صفر خلیج فارس ماهشهر یک - استقلال خوزستان صفر استقلال ملاثانی صفر - پارس جنوبی جم صفر با این نتایج، شمس آذر با 27 امتیاز و اختلافی پنج امتیازی نسبت به تیم رده دومی خیبر خرم آباد، در صدر جدول لیگ یک باقی ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت سوزی بازیکن سابق پرسپولیس در روز باخت چوکا و تساوی شهرداری آستارا

فرصت سوزی بازیکن سابق پرسپولیس در روز باخت چوکا و تساوی شهرداری آستارا