مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 22:052022-11-12سياسي

برگزاری 30 جلسه کمیسیون ماده 99 طی یک سال گذشته


طی یک سال گذشته 30 جلسه کمیسیون ماده 99 برگزار و 348 پرونده در این جلسات موردبررسی قرار گرفت.

- ایسنا/قم مدیرکل دفتر فنی استانداری قم گفت: طی یک سال گذشته 30 جلسه کمیسیون ماده 99 برگزار و 348 پرونده در این جلسات موردبررسی قرار گرفت.

عباس صادقیان مدیرکل دفتر فنی استانداری قم در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص عملکرد 6 ماهه نخست سال جاری دفتر فنی، امور عمرانی و حمل ونقل و ترافیک استانداری قم، با اشاره به برگزاری جلسات شورای هماهنگی ترافیک استان و کمیته فنی ذیل آن، اظهار کرد: شورای هماهنگی ترافیک استان 5 جلسه با 50 مصوبه و کمیته فنی آن 6 جلسه با 100 مصوبه داشته است.

وی با اشاره به اهم مصوبات این جلسات، مطرح کرد: بررسی وضعیت تصادفات و اصلاح نقاط حادثه خیز شهر قم، اجرای طرح کنترل هوشمند خودروهای فاقد معاینه فنی، جمع آوری ریل راه آهن متروکه حدفاصل بلوار امین تا جمکران و تهیه طرح جایگزین و بررسی طرح جامع حمل ونقل شهر قم با هدف برنامه ریزی جهت ساماندهی ترافیک و حمل ونقل درون شهر بخشی از این مصوبات هستند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری قم ادامه داد: همچنین از دیگر مصوبات مهم می توان به طرح کنترل خودروها و موتورسواران در محدوده شهر با هدف جلوگیری از حرکات نمایشی در معابر شهری، نصب دوربین های نظارتی و پلاک خوان جهت شناسایی رانندگان پرخطر و ثبت تخلف و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 30 جلسه کمیسیون ماده 99 طی یک سال گذشته

برگزاری 30 جلسه کمیسیون ماده 99 طی یک سال گذشته