مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 22:002022-11-12سياسي

برنامه جامع بازآفرینی شهری خراسان جنوبی تدوین شود


برنامه جامع مدیریت بازآفرینی شهری و نقشه راه در استان تهیه و آماده شود تا مصوب شده و برنامه ها بر اساس آن پیش برود.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: برنامه جامع مدیریت بازآفرینی شهری و نقشه راه در استان تهیه و آماده شود تا مصوب شده و برنامه ها بر اساس آن پیش برود.

جواد قناعت، امروز شنبه 21 ابان در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مسایل مورد ارزیابی در اقدامات فرمانداران و شهرداران، همین بخش است چون دولت به موضوع بازآفرینی شهری و جامعه هدف توجه ویژه ای دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با توجه به اعتبارات و مشوق هایی که دولت در نظر گرفته، امیدواریم رتبه های خوبی در سطح کشور از نظر اجرای طرح و پروژه کسب کنیم.

استاندار خاطر نشان کرد: در سفر اول و متمم مصوبات سفر رییس جمهور، اعتبارات خوبی برای حوزه بازآفرینی شهری دیده شده که نوید بخش حرکت ویژه و مؤثری در این بخش بوده و امید است با اعتبارات بیشتر مرکز و همت و تلاش و پشتکار استان از فرصت های پیش رو نیز بهره ببریم.

قناعت با بیان اینکه استان خراسان جنوبی کم برخوردار است، تصریح کرد: از وزارت راه و شهرسازی انتظار توجه ویژه تری در بخش بازآفرینی شهری استان داریم گرچه مساعدت های انجام گرفته تاکنون قابل تقدیر است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه جامع بازآفرینی شهری خراسان جنوبی تدوین شود

برنامه جامع بازآفرینی شهری خراسان جنوبی تدوین شود