مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 21:452022-11-12اقتصادي

تخصیص زمین برای ساخت مسکن تک واحدی در بینالود، تربت حیدریه و تربت جام


مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: در راستای حمایت از نهضت ملی مسکن در جلسه کمیسیون ماده 5 تخصیص اراضی شهر جدید بینالود، تربت حیدریه و تربت جام بررسی و تصویب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، عباس یوسف زاده در بازدید  استاندار خراسان رضوی از بینالود، اظهار کرد: جلسه کمیسیون ماده 5 برای تخصیص اراضی در محلات در نظر گرفته شده در کمتر از 24 ساعت تشکیل و واگذاری زمین های مورد درخواست بررسی و تصویب شد.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی ادامه داد: برای ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید بینالود از اراضی در بهترین نقاط شهر شامل 3 منطقه در یک پهنه با تنوعی از کاربری های مورد نیاز متقاضیان با در نظر گرفتن امکانات روبنایی و زیربنایی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: زمین ها در شهر جدید بینالود در ابعاد 200 متر مربع و یک واحدی بوده و با توجه به تصویب طرح اتصال شهر جدید بینالود به آزادراه حرم تا حرم و کاهش حدود 20 کیلومتری فاصله شهر جدید بینالود تا شهر مشهد و همچنین وجود صنایع فعال در مجاورت شهر و امکان اشتغال در واحدهای تولیدی و صنعتی، متقاضیان سکونت در این شهر می توانند ضمن بهره مندی از ارزش افزوده این طرح، محیط مناسبی را برای سکونتشان فراهم آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص زمین برای ساخت مسکن تک واحدی در بینالود، تربت حیدریه و تربت جام

تخصیص زمین برای ساخت مسکن تک واحدی در بینالود، تربت حیدریه و تربت جام