مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 19:572022-11-12سياسي

استحصال سفیدآب رودسر به حدقل مقدار رسید


فرماندار رودسر با اشاره به مشکلات و نگرانی های جدی آب این شهرستان گفت: اتمام پروژه های بزرگ و ملی آبرسانی این شهرستان مانند سد مخزنی پلرود و تصفیه خانه طول لات موجب خواهد شد تا نگرانی در زمینه حل مشکلات آب شهرستان به حداقل برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، محمدرضا شهاب زاده عصر امروز در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با اشاره به مشکلات کمبود آب اظهار کرد: یکی از نگرانی های شهرستان رودسر مشکلات جدی آب شرب و کشاورزی است.

وی با اشاره به پروژه های بزرگ و ملی در حال اجرای آب در رودسر افزود: اجرای پروژه هایی مانند تصفیه خانه طول لات، ایستگاه پمپاژ و مخزن دو هزار مترمکعبی بندبن رحیم آباد و پروژه سد مخزنی پلرود که قرار است در اسفند 1402 به شکل آزمایشی آبگیری شود وقتی در چرخه بهره برداری قرار گیرد با سرعتی که در این دولت به پروژه ها داده شده ما کمترین نگرانی در زمینه حل مشکلات آب شهرستان خواهیم داشت.

فرماندار رودسر با اشاره به اشکالات اساسی در حوزه شبکه ها و انشعابات آبرسانی این شهرستان تصریح کرد: روستاهایی وجود دارد که آب بها پرداخت نمی شود یا شبکه هایی که دارای انشعابات غیرمجاز برای استفاده از باغات کشاورزی بوده که طی بررسی های انجام شده برای ساماندهی و تعیین تکلیف این موضوع قرار است جلسه ای با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استحصال سفیدآب رودسر به حدقل مقدار رسید

استحصال سفیدآب رودسر به حدقل مقدار رسید