مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 18:202022-11-12بين الملل

ریاست جمهوری عراق: برخی طرف ها در مورد سفرهای الرشید جنجال ایجاد کرده اند


ریاست جمهوری عراق امروز (شنبه) در بیانیه ای اعلام کرد که پس از بازگشت «عبداللطیف الرشید» از نشست سران کشورهای عربی در الجزایر و نشست شرم الشیخ مصر، - ریاست جمهوری عراق امروز (شنبه) در بیانیه ای اعلام کرد که پس از بازگشت عبداللطیف الرشید از نشست سران کشورهای عربی در الجزایر و نشست شرم الشیخ مصر، برخی طرف ها که برای عراق خیر و صلح نمی خواهند، برای بد جلوه دادن موفقیت های این دو سفر جنجال ایجاد کردند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الفرات نیوز، دفتر ریاست جمهوری عراق با اشاره به دیدارهای اخیر رییس جمهور این کشور در نشست شرم الشیخ مصر و نشست سران اتحادیه عرب در الجزایر اظهار داشت، طرف هایی که برای عراق خیر و صلح نمی خواهند، سعی کردند در مورد این دو سفر سردرگمی و نوعی جنجال ایجاد کنند.

در این بیانیه تأکید شده که مواضع عراق در بیان سیاست مبتنی بر احترام به منافع مشترک و پایبندی به مسائل اصلی و در رأس آنها مسئله فلسطین به صراحت و آشکارا بیان شد و مورد تقدیر محمود عباس، رییس فلسطین قرار گرفت.

بر اساس این بیانیه، همه سران کشورهای دوست در دیدارهای خود با رییس جمهور عراق بر اهتمام خود به جایگاه و اثرگذاری عراق در منطقه و جهان تأکید کردند و رییس جمهور نیز از این مواضع قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریاست جمهوری عراق: برخی طرف ها در مورد سفرهای الرشید جنجال ایجاد کرده اند

ریاست جمهوری عراق: برخی طرف ها در مورد سفرهای الرشید جنجال ایجاد کرده اند