مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 18:002022-11-12سياسي

اهتمام ویژه ارشاد برای تحقق ملی شدن صنعت نشر


دولت تلاش می کند با تحقق ملی شدن صنعت نشر، حمایت از نویسندگان ناشران و کتابفروشی ها و گسترش کتابخانه های عمومی، فهرست بلند مطالبات بر زمین مانده این حوزه را سامان ببخشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز شنبه 21 آبان با حضور در مراسم تجدید میثاق اهالی حوزه نشر و کتاب با آرمان های امام (ره) با ابراز خشنودی از آغاز هفته کتاب در ملجا نورانی مرقد مطهر امام خمینی (ره) گفت: افتخار حضور فعالان عرصه کتاب و گسترش فرهنگ کتابخوانی برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل عظیم الشان بدون تردید موجب خیر و برکت فعالیت و اقدامات این حوزه خواهد بود.

وی با اشاره رویکرد فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: اگر انقلاب های دیگر انگیزه های اقتصادی، طبقاتی یا تغییر حاکمان داشته و دارد، انقلاب امام خمینی (ره)، ذات و ماهیت فرهنگی دارد و اساساً نقطه آغازین و مسیر شصت ساله نهضت بر مبنای مطالبات فرهنگی شکل گرفت و تداوم یافت.

وزیر فرهنگ با بیان این که بررسی سیره رهبران انقلاب اسلامی، دریچه ای به فرهنگی بودن آن می گشاید، افزود: امام راحل شخصیتی علمی، فرهنگی، فقهی، جهادی و نویسنده ای قهار در موضوعات متنوع فرهنگی بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام ویژه ارشاد برای تحقق ملی شدن صنعت نشر

اهتمام ویژه ارشاد برای تحقق ملی شدن صنعت نشر