مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 17:052022-11-12حوادث

کشف انبار مخفی لوازم صوتی قاچاق در مرکز تهران/توقیف محموله 60 میلیاردی پارچه


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 50 میلیارد ریال لوازم صوتی و تصویری و 60 میلیارد ریال پارچه قاچاق در جریان انجام دو عملیات پلیسی خبر داد.

- رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 50 میلیارد ریال لوازم صوتی و تصویری و 60 میلیارد ریال پارچه قاچاق در جریان انجام دو عملیات پلیسی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ هدایت بهرامی با اشاره به دو پرونده اخیر پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: چندی پیش ماموران پلیس امنیت اقتصادی متوجه شدند که در خیابان جمهوری حوالی خیابان فلسطین افرادی به وسیله خودرو و موتورسیکلت اقدام به انتقال مقادیری کالای از جمله کالاهای صوتی و تصویری به مقابل یک فروشگاه کرده و از آنجا این اقلام توسط چند کارگر افغانستانی و کارمندان فروشگاه به انباری در پشت فروشگاه منتقل و دپو شده است.

وی افزود: ماموران این پلیس به همراه کارشناسان سازمان صمت استان تهران به منظور بررسی موضوع در محل حاضر شده و از راه مخفی پشت فروشگاه کالاهای دپو شده را بررسی کردند؛ در این بررسی ها مشخص شد کالاها فاقد شناسه و ثبت در سامانه و فاقد گارانتی بوده و به عبارتی قاچاق محسوب می شوند.

در همین راستا نیز با هماهنگی مقام قضایی محل مورد بازدید قرار گرفت و در جریان آن تعداد زیادی کارت گارانتی و برچسب جعلی و فاقد اعتبار در محل کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار مخفی لوازم صوتی قاچاق در مرکز تهران/توقیف محموله 60 میلیاردی پارچه

کشف انبار مخفی لوازم صوتی قاچاق در مرکز تهران/توقیف محموله 60 میلیاردی پارچه