مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 16:552022-11-12اقتصادي

3 عامل افت صادرات ایران به عراق


عضو هیات مدیره اتاق مشترک ایران و عراق با تشریح دلایل افت صادرات به عراق گفت: با رشد صادراتی که به عراق آغاز شده است پیش بینی می شود کاهش صادرات به این کشور در نیمه دوم سال جبران شود.

- سید حمید حسینی در گفت وگو با فارس در رابطه با آخرین وضعیت تجارت ایران و عراق، اظهار داشت: در ماه های گذشته تا حدودی صادرات ایران به عراق کاهش یافت به طوری که از میانگین 600 میلیون دلار صادرات ماهیانه ایران به عراق صادرات ما به عراق در شهریور به 420 میلیون دلار رسید اما در مهر صادرات ما به عراق افزایش یافت و به 647 میلیون دلار رسید.

  * صادرات بیش از 4 میلیارد دلار به عراق طی 7 ماه نخست سال عضو هیات مدیره اتاق مشترک ایران و عراق با بیان اینکه صادرات ایران به عراق در 7 ماهه به حدود 4 میلیارد و 29 میلیون دلار رسید، بیان داشت: براساس گزارش های واصله از مرزها، صادرات ما به عراق از مرزها در حال افزایش است.

وی اظهار داشت: لذا اگرچه در نیمه نخست سال با کاهش صادرات به عراق مواجه بودیم و صادرات ما به این کشور به لحاظ وزنی و ارزشی کاهش داشته اما امیدواریم با روندی که در نیمه دوم سال آغاز شده صادرات ما به این کشور افزایش یابد ضمن اینکه در مهرماه میانگین صادرات ما به عراق افزایش داشت و بررسی ها نشان می دهد که در آبان ماه نیز از وضعیت خوبی برخورداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 عامل افت صادرات ایران به عراق

3 عامل افت صادرات ایران به عراق