مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 16:502022-11-12ورزشي

مسابقه روایت نویسی «هوادار» ایرانی برای جام جهانی 2022


دپارتمان مسئولیت های اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال با همکاری «خانه کتاب و ادبیات ایران» مسابقه روایت نویسی «هوادار» ویژه جام جهانی قطر را برگزار می کند.

- دپارتمان مسئولیت های اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران مسابقه روایت نویسی هوادار ویژه جام جهانی قطر را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، احسان محمدی رییس دپارتمان مسئولیت اجتماعی گفت: مستند نگاری و تهیه آرشیو مکتوب از جام جهانی به ویژه از دریچه چشم هواداران یکی از اقدامات فرهنگی است که برای انجام آن با خانه کتاب و ادبیات ایران و وزارت ارشاد اسلامی به توافق رسیدیم.

وی افزود: هر نویسنده می تواند با ارسال یک روایت (2000 تا 5000 کلمه) در این رقابت شرکت کند و در نهایت بعد از داوری 5 اثر انتخاب و از برگزیدگان در مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد، تقدیر و به ایشان لوح سپاس و جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

محمدی افزود: این مسابقه هم برای ایرانیان داخل کشور و هم کسانی که برای همراهی تیم ملی به قطر سفر می کنند طراحی شده و موضوع روایت ها حتما باید مرتبط با حال و هوای جام جهانی 2022 قطر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه روایت نویسی «هوادار» ایرانی برای جام جهانی 2022

مسابقه روایت نویسی «هوادار» ایرانی برای جام جهانی 2022