مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 16:252022-11-12سياسي

نقش مهم گسترش فضای مجازی در شکل گیری کنش های دانشجویان


معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: فضای مجازی در شکل گیری ذهنیت، باورها و کنش های دانشجویان نقش مهمی ایفا می کند.

این پدیده بسیار مهم قرن جدید به قدری فراگیر است که اهمیت تربیت شدن در این فصا را دو چندان می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در نشست روسای مراکز مشاوره دانشگاه های منطقه یک کشور بر ضرورت توجه به مهارت های زندگی دانشجویی و گسترش سواد رسانه ای تاکید کرد و گفت: موضوع آموزش مهارت های رسانه ای و سواد رسانه ای یکی از ماموریت های مهم مراکز مشاوره است که باید برای تحقق آن برنامه ریزی کرد و از مشورت و تخصص علمی مشاوران بهره برد.

دکتر مهدی وجدانی همت، مدیر مرکز مشاوره و سلامت روان دانشگاه علامه طباطبایی نیز به اجرای طرح پایش سلامت در این دانشگاه و راه اندازی نظام ارجاع در مراکز مشاوره دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: نظام ارجاع برای مراکز مشاوره دانشگاه در امر استفاده از خدمات متخصصان کمک کننده است.

دفتر مشاوره اگر نظام ارجاع را در نظر بگیرد، متخصصان روانپزشکی، روان شناسی، روان درمانی و مشاوره ای که متخصص و مورد تایید هستند را انتخاب می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، در ادامه این نشست، روسای مراکز مشاوره به اقدامات انجام شده توسط مراکز مشاوره در دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم گسترش فضای مجازی در شکل گیری کنش های دانشجویان

نقش مهم گسترش فضای مجازی در شکل گیری کنش های دانشجویان