مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 16:002022-11-12ورزشي

مدرسه گلف در مرکز استان راه اندازی شود


رییس هیات گلف خراسان جنوبی خواستار راه اندازی مدرسه گلف در مرکز استان شد و گفت: این امر را که در کمتر استانی وجود دارد، به صورت جدی پیگیری می کنیم.

- رضا محمودی زاوه، امروز شنبه 21 آبان در نشست خبری اظهار کرد: طی دو روز با حضور دبیرکل فدراسیون گلف بازدیدها و نشست هایی در خصوص تامین زیرساخت های گلف استان برگزار شد که امیدواریم با همکاری مسئولان استانی و شهرستانی در این زمینه موفق عمل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در حوزه مینی گلف فقط شهرستان های بیرجند و قاینات دارای زمین با شرایط مناسبی هستند، بیان کرد: در حال حاضر سه زمین مینی گلف با 23 میدان در استان فعال است که 2 زمین با 20 میدان در بیرجند و یک زمین با سه میدان در قاین وجود دارد.

رییس هیأت گلف خراسان جنوبی با بیان اینکه باید دوره های آموزشی و تربیت داوران و مربیان در استان افزایش یابد، گفت: در حال حاضر تنها سه مربی و 2 داور کارت دار در استان فعال هستند.

محمودی زاوه از برگزاری دومین دوره رقابت های مینی گلف قهرمانی شرق کشور با حضور ورزشکارانی از استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات 36 ورزشکار در قالب تیمی و انفرادی و در دو بخش بانوان و آقایان از 18 تا 20 آبان در بوستان کاجستان بیرجند به رقابت پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه گلف در مرکز استان راه اندازی شود

مدرسه گلف در مرکز استان راه اندازی شود