مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 15:552022-11-12سياسي

جلالی: عنوان جهانی صنایع دستی برای شیراز حفظ شود


معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: شورای جهانی صنایع دستی، شیراز را به عنوان شهر جهانی صنایع دستی انتخاب کرده و در طلیعه قرن تازه ما موظفیم که این نگاه جهانی را حفظ کنیم.

- ایسنا/فارس معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: شورای جهانی صنایع دستی، شیراز را به عنوان شهر جهانی صنایع دستی انتخاب کرده و در طلیعه قرن تازه ما موظفیم که این نگاه جهانی را حفظ کنیم.

مریم جلالی شنبه 21 آبان در آیین افتتاح دفتر مرکزی دبیرخانه شهر جهانی صنایع دستی در شیراز عنوان کرد: شورای جهانی صنایع دستی، شیراز را به عنوان شهر جهانی صنایع دستی انتخاب کرده و در طلیعه قرن تازه ما موظفیم که این نگاه جهانی را حفظ کنیم.

او با اشاره به اینکه همه باید دست به دست هم دهیم و این عنوان را به خوبی حفظ کنیم، افزود: هر کجای این شهر که چشم می گردانیم، همه هنرهایی که شیراز را شهر جهانی کرده در پلک ما می نشیند.

جلالی اضافه کرد: لازمه کار این است در کیفیت محصولات و تکریم هنرمندان و در ایجاد نهادها و سازمان هایی که به محصولات و افراد کمک می کنند، کارا باشیم.

او افزود: دبیرخانه شهر جهانی صنایع دستی در شیراز خواهد بود و این دبیرخانه فقط یک دفتر نبوده و حکم شهردار هم فقط یک حکم نبوده بلکه یک موتور محرک برای این بوده که این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلالی: عنوان جهانی صنایع دستی برای شیراز حفظ شود

جلالی: عنوان جهانی صنایع دستی برای شیراز حفظ شود