مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 15:352022-11-12اقتصادي

نخستین رویداد کارآفرینی ویژه معلولان برگزار می شود


سرپرست بهزیستی استان مرکزی از برگزاری نخستین رویداد ملی «حرکت با برکت» نخستین رویداد کارآفرینی ویژه معلولان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از بهزیستی استان مرکزی، محمد زیدوند از برگزاری نخستین رویداد ملی حرکت با برکت ، نخستین رویداد کارآفرینی ویژه معلولان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه فراهم سازی شرایط برای زندگی شاد و همراه با آرامش برای معلولان امری ضروری است، گفت: و موسسه نیکوکاری رعد الغدیر برگزار می شود.

             وی با بیان اینکه کارشناسان، نخبگان، شرکت های دانش بنیان و سازمان های مردم نهاد سراسر استان می توانند طرح ها و ایده های خود در حوزه اشتغال زایی برای معلولین را به رویداد حرکت با برکت ارائه دهند، ادامه داد: برگزاری رویداد حرکت با برکت می تواند شروع یک حرکت جدی برای اشتغال پایدار و توانمندسازی معلولین باشد.

سرپرست بهزیستی استان مرکزی با تاکید بر اینکه معلولیت محدودیت نیست بیان کرد: ما در رویداد حرکت با برکت به دنبال فرهنگ سازی و ایجاد ظرفیت برای توانمندی معلولین هستیم.

زیدوند با بیان اینکه این رویداد ملی به عنوان نخستین رویداد کارآفرینی ویژه افراد دارای معلولیت، قرار است به شناسایی و حمایت از طرح ها و ایده های برتر در حوزه اشتغال زایی برای معلولین بپردازد، ادامه داد: فعالان و ایده پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین رویداد کارآفرینی ویژه معلولان برگزار می شود

نخستین رویداد کارآفرینی ویژه معلولان برگزار می شود