مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 15:352022-11-12اجتماعي

ایمن سازی پرترددترین معابر بدون استفاده از پل های هوایی


شهردار منطقه 8 از شناسایی پرترددترین معابر منطقه و اجرای طرح ایمن سازی رفت و آمد عابران پیاده بدون استفاده از پل های هوایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فاطمه تنهایی از ایمن سازی سه گذرگاه خاص در این منطقه خبر داد و گفت: در این طرح که برای نخستین بار در شهرداری منطقه هشت اجرا می شود، سه گذرگاه با ویژگی های خاص شناسایی و برای عابران و خودروها ایمن سازی شد.

شهردار منطقه 8 بر ضرورت جانمایی این گذرگاه ها در مسیرهای پرتردد تاکید کرد و گفت: اغلب این گذرگاه ها در مکان هایی هستند که مدارس، مراکز خرید بزرگ، مراکز درمانی مانند بیمارستان ها و درمانگاه ها و یا مراکز علمی و آموزشی بزرگ وجود دارند.

وی ایمن سازی بدون احداث پل عابر پیاده را یکی دیگر از ویژگی های این طرح که به صورت پایلوت در منطقه 8 اجرا شده است، معرفی و خاطرنشان کرد: ایجاد پیوستگی برای عبور و مرور عابران پیاده به طوری که عرض خیابان را به راحتی و بدون خطر رد کند یکی دیگر از ضرورت های اجرای این طرح است.

تنهایی افزود: نصب پل هم سطح روی نهر، خط کشی دالان (کریدور) های عابر پیاده و همچنین حذف رفیوژ میانی که در نتیجه همسطح سازی دستکم یک و نیم متری از دیگر اقدامات صورت گرفته در طرح آزمایشی ایمن سازی سه گذرگاه خاص منطقه هشت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی پرترددترین معابر بدون استفاده از پل های هوایی

ایمن سازی پرترددترین معابر بدون استفاده از پل های هوایی