مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 15:202022-11-12اقتصادي

افزایش 15 درصدی داروخانه های طرف قرارداد شرکت شهرسالم


مدیرعامل شرکت شهر سالم، با اعلام اینکه 80 درصد از بیمارستان های تراز اول تهران با ما قرارداد دارند، گفت: در مدت اخیر، حدود 15 درصد به آمار داروخانه های طرف قرارداد با شرکت شهرسالم افزوده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر نورمحمدی، با بیان اینکه بعد از اینکه پرداختی ها توسط شرکت شهر سالم به کارکنان شهرداری صورت گرفت، تمرکز این مجموعه، بر بهبود کیفیت خدمات رسانی خواهد بود، گفت: شرکت شهر سالم با حجمی از بدهی ها روبرو است که این بدهی ها مربوط به گذشته است و ما برای اینکه بتوانیم جوابگوی پرداخت هزینه های درمانی به کارکنان شهرداری باشیم تصمیم گرفتیم که هزینه های اضافی و غیرضروری شرکت شهر سالم را به حداقل برسانیم.

مدیرعامل شرکت شهر سالم خاطرنشان کرد: از شش ماه گذشته با کاهش هزینه های اضافی که بر دوش شرکت شهر سالم بود؛ تمام درآمدها و بودجه این شرکت را برای پرداخت هزینه های درمانی به کارکنان شهرداری تهران، اختصاص دادیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر، با مساعدت شهردار تهران و مدیریت امور مالی شهرداری، تقریباً هزینه های مربوط به اسناد متفرقه مجموعه شهر سالم به صفر رسیده است، اظهار کرد: بدهی های مربوط به سال 1400 مجموعه شهر سالم، تقریباً صفر شده است و در خصوص پرداخت بدهی های مراکز درمانی شهر سالم به یک عرف متعارف بیمه ای رسیده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درصدی داروخانه های طرف قرارداد شرکت شهرسالم

افزایش 15 درصدی داروخانه های طرف قرارداد شرکت شهرسالم