مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 15:202022-11-12سياسي

عضویت 14 هزار نفر در 86 کتابخانه عمومی کانون های مساجد استان


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان از فعالیت 86 کتابخانه در این کانون ها خبر داد و گفت: 14 هزار و 839 نفر در این کتابخانه ها عضو هستند.

- ایسنا/سمنان مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان از فعالیت 86 کتابخانه در این کانون ها خبر داد و گفت: 14 هزار و 839 نفر در این کتابخانه ها عضو هستند.

حجت الاسلام سیدعلی موسوی 21آبان ماه در نشست با رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه کتابخانه های مساجد یکی از بهترین فرصت های ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی محسوب می شوند اظهار کرد: کتابخانه های مساجد در همه شهرها و روستاها دایر هستند و کتاب مورد نیاز را در اختیار مردم به ویژه نوجوانان و جوانان قرار می دهند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان، توسعه زیرساخت های فرهنگی نظیر ساخت کتابخانه را بهترین راه مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان دانست و افزود: 63 کتابخانه شهری و 23 باب روستایی در کانون مساجد استان سمنان فعالیت دارند.

وی با تأکید بر اینکه برنامه های مختلفی در کتابخانه های مساجد استان سمنان با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، جذب جوانان و نوجوانان و به ویژه کودکان به کتابخانه مساجد، انس بیشتر عموم مردم به ویژه نسل جوان با کتاب و ترغیب به مطالعه کتب دینی و مفید برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت 14 هزار نفر در 86 کتابخانه عمومی کانون های مساجد استان

عضویت 14 هزار نفر در 86 کتابخانه عمومی کانون های مساجد استان