مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 15:052022-11-12سياسي

برگزاری همایش جایگاه علم وفناوری در دوران دفاع مقدس با حضور رییس جمهوری


معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت در نشست همایش جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس از حضور رییس جمهوری در همایش جایگاه علم و فناوری در دوران دفاع مقدس که 15 آذر ماه برگزار خواهد شد، - معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت در نشست همایش جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس از حضور رییس جمهوری در همایش جایگاه علم و فناوری در دوران دفاع مقدس که 15 آذر ماه برگزار خواهد شد، خبر داد و تاکید کرد: باید دستاوردهای پزشکی پس از دفاع مقدس آینده نگاری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر یونس پناهی در پیش نشست همایش جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس که به منظور بررسی دستاوردهای دارو و تجهیزات، جراحی، بهداشت روان، امداد و انتقال، بهداری و غیره در دوران دفاع مقدس برگزار شد، با تاکید بر نقش و جایگاه ویژه اساتید نظام سلامت در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: مستندسازی دستاوردهای فعالان سلامت در حوزه تغذیه، جراحی، بهداری، انتقال مجروحان و مصدومیان، دارو و تجهیزات پزشکی در دوران دفاع مقدس یکی از ضروریات است.

پناهی در ادامه از حضور رییس جمهوری در همایش جایگاه علم و فناوری در دوران دفاع مقدس که 15 آذر ماه برگزار خواهد شد، خبر داد.

معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت تصریح کرد: مباحث امروز جنگ مربوط به حوزه بهداشت روان می شود از مراکز تحقیقاتی دعوت می کنیم در این حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش جایگاه علم وفناوری در دوران دفاع مقدس با حضور رییس جمهوری

برگزاری همایش جایگاه علم وفناوری در دوران دفاع مقدس با حضور رییس جمهوری