مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-12سياسي

طرح کتابخوانی برای نوجوانان چیده شود


رییس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بهار با بیان اینکه باید برای نوجوانان و جوانان طرح کتابخوانی چیده شود گفت: هدف ما حرکت به سوی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و هدایت نوجوانان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، روح الله نباتی ظهر امروز در جمع کتابداران شهرستان بهار با اشاره به گرامیداشت هفته کتاب، کتابخوان و کتابدار اظهار کرد: کتاب، نوشتن و خواندن چشم دل انسان را باز و انسان را بصیر می کند به طوری که پرداخت به بحث کتاب و کتابخوانی زندگی ما را بهتر از قبل خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه کتابداران رسالت سنگینی دارند افزود: بسیاری از مشکلات بشر از روی جهل است از همین رو توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی جهل و ناآگاهی را از بین می برد.

فرماندار شهرستان بهار خاطرنشان کرد: مشکلاتی از قبیل اغتشاشات اخیر ریشه در ناآگاهی داشت و چنانچه نوجوانان و جوانان برای رفع شبهات خود مطالعه داشتند پاسخ تمام سوالاتشان را به صورت متقن دریافت می کردند.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ کتابخوانی باید در فرهنگ عموم مردم رسوخ کند یادآور شد: تمام تلاش ما این است علم، دانش و فرهنگ جوانان افزایش یابد، این مهم آینده جوانان را تضمین می کند.

نباتی با اشاره به اینکه باید برای نوجوانان و جوانان طرح کتابخوانی چیده شود تصریح کرد: هدف ما حرکت به سوی ترویج فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کتابخوانی برای نوجوانان چیده شود

طرح کتابخوانی برای نوجوانان چیده شود