مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 14:252022-11-12سياسي

اجرای 130 برنامه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در بهمیی


رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهمیی با بیان این که در هفته کتاب در سطح شهرستان برنامه های فرهنگی مطلوبی در جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در دستور کار قرار دادیم و از اجرای130 برنامه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در بهمیی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی، نشست خبری مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان بهمیی با اصحاب رسانه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

علیرضا جشنی گفت: در هفته کتاب نیز در سطح شهرستان برنامه های فرهنگی مطلوبی در جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در دستور کار قرار دادیم که البته در این خصوص می طلبد همه مردم ادارات و نهادها و به ویژه دستگاه های فرهنگی همکاری لازم را با کتابخانه های عمومی سطح شهرستان انجام دهند.

رییس کتابخانه های عمومی شهرستان بهمیی گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی پیش از 130 برنامه مختلف در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

جشنی بیان کرد: مهم ترین برنامه ها از جمله غباروبی مزار مطهر شهدای حادثه ترور شاهچراغ ، سخنرانی قبل از خطبه های نماز ، دیدار با روشن می کند و باید به این امر توجه ویژه ای داشته باشیم.

رییس کتابخانه های عمومی شهرستان بهمیی اضافه کرد: باید همه دستگاه ها به ویژه دستگاه های فرهنگی ایجاد و توسعه هر چه بهتر کتابخانه های عمومی را در اولویت کاری خود قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 130 برنامه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در بهمیی

اجرای 130 برنامه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در بهمیی