مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 14:102022-11-12دانش

رویداد «توسعه و ارتقای زیست بوم نوآوری» در لرستان برگزار می شود


فرهاد نامداری، رییس پارک علم و فناوری لرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، درباره برگزاری رویداد تانا در این استان بیان کرد: به منظور ارتقاء سطح نوآوری و فناوری در لرستان و استفاده از توان شرکت های فناور و دانش بنیان در جهت رفع مشکلات و نیازمندی .

- رویداد توسعه و ارتقای زیست بوم نوآوری در لرستان برگزار می شود رییس پارک علم و فناوری لرستان از برگزاری رویداد توسعه و ارتقای زیست بوم نوآوری در این استان خبر داد.

فرهاد نامداری، رییس پارک علم و فناوری لرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، درباره برگزاری رویداد تانا در این استان بیان کرد: به منظور ارتقاء سطح نوآوری و فناوری در لرستان و استفاده از توان شرکت های فناور و دانش بنیان در جهت رفع مشکلات و نیازمندی های صنایع و دستگاه های اجرایی استان، در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین با ابتکار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اجرای پارک علم و فناوری لرستان، رویداد توسعه و ارتقای زیست بوم نوآوریاستان ها (تانا) در دوم آذرماه سال جاری در استان برگزار می شود.

نامداری تصریح کرد: در این رویداد دستگاه های اجرایی و صنایع استان مشکلات و نیاز های خود را در سایت پارک علم و فناوری لرستان به نشانی www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد «توسعه و ارتقای زیست بوم نوآوری» در لرستان برگزار می شود

رویداد «توسعه و ارتقای زیست بوم نوآوری» در لرستان برگزار می شود