مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 14:052022-11-12ورزشي

بدهی 200 میلیارد ریالی باشگاه ماشین سازی تبریز


مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از بدهی 200 میلیارد ریالی باشگاه ماشین سازی تبریز خبر داد و بر ضرورت پرداخت بدهی های این باشگاه توسط مالک آن تاکید کرد.

- حبیب ستوده نژاد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر افزود: باشگاه مس سونگون مبلغ 150 میلیارد ریال تنها برای کمک و باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال تراکتور به حساب این باشگاه واریز کرده است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در قرارداد انتقال مالکیت باشگاه ماشین سازی تبریز امضا طرفین موجود است، عنوان داشت: در قرارداد فوق امضا محمدرضا زنوزی، یونس قربانی، ارجعی، آذرنیا، نجفی و ششگلانی موجود است ولی امضا ایوب بهتاج مدیرکل سابق اداره ورزش و جوانان استان خالی است و با این توضیحات فعلاً روی کاغذ مالکیت باشگاه با آقای قربانی می باشد.

ستوده نژاد اذعان کرد: در بندی از قرارداد باشگاه ماشین سازی آمده است تسویه بدهی های داخلی تیم ماشین سازی بعد از انتقال با محمدرضا زنوزی بوده و دیون بازیکنان خارجی و همچنین تیم های پایه سال های 99 و 1400 با آقای قربانی است که تا به این لحظه ایشان به این بند از قرارداد عمل نکرده است.

وی با بیان اینکه برای بهبود وضعیت باشگاه ماشین سازی 2 پیشنهاد به مسئولین استانی ارائه کرده ایم، اظهار داشت: با توجه به بدهی 200 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 200 میلیارد ریالی باشگاه ماشین سازی تبریز

بدهی 200 میلیارد ریالی باشگاه ماشین سازی تبریز