مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 14:002022-11-12اقتصادي

راه اندازی آسانسور های ایستگاه های خط 7 مترو آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمود یوسفی مجری خط 7 مترو تهران با اعلام این مطلب گفت: به موجب اعمال برخی تغییرات در آسانسور های خط 7 روند راه اندازی آن ها شروع شده و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری، - به موجب اعمال برخی تغییرات در آسانسور های خط 7 روند راه اندازی آن ها شروع شده و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری، بخش قابل توجهی از این آسانسور ها مورد بهره برداری قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمود یوسفی مجری خط 7 مترو تهران با اعلام این مطلب گفت: به موجب اعمال برخی تغییرات در آسانسور های خط 7 روند راه اندازی آن ها شروع شده و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری، بخش قابل توجهی از این آسانسور ها مورد بهره برداری قرار گیرد.

در خط 7 و تا به امروز 32 دستگاه آسانسور ساخته شده، اما بلااستفاده وجود داشته که با توافقات صورت گرفته، سایر آسانسور های ایستگاه های دیگر هم به نوبت وارد مدار بهره برداری قرار خواهند گرفت.

مجری خط 7 مترو تهران در ادامه گفت: آسانسور از جمله زیرساخت های ضروری یک ایستگاه برای بهره برداری عمومی به حساب می آید و احداث آن در هر ایستگاه، هزینه های خاص خود را در بر دارد؛ به تعبیر دیگر با تفاهم صورت گرفته و طی روند جدید، امکان استفاده آسانتر از ایستگاه های مترو برای عموم شهروندان فراهم می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی آسانسور های ایستگاه های خط 7 مترو آغاز شد

راه اندازی آسانسور های ایستگاه های خط 7 مترو آغاز شد