مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 14:002022-11-12اقتصادي

مسؤولان برای حل مشکلات 250 هزار شغل چاره اندیشی کنند


مدیرعامل اتحادیه دامداران مازندران گفت: قیمت سبوس از 1400 تومان به 6 هزار تومان رسیده است که درخواست ما از مسؤولان ارشد مازندران برای حل مشکلات چاره اندیشی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اللهیار ولی زاده مدیرعامل اتحادیه دامداران مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قیمت سبوس از 1400 تومان به 6 هزار تومان رسیده است که درخواست ما از مسؤولان ارشد مازندران این است که مافیای پشت پرده مشخص شود.

وی افزود: سوال ما این است چگونه قیمت گوشت تغییر نمی کند و دامداران در بدترین شرایط هستند ولی قیمت سبوس 100 درصد افزایش پیدا می کند.

مدیرعامل اتحادیه دامداران مازندران  با اشاره به اینکه قیمت خوراک دام افزایش یافته و دامداران در بدترین شرایط ممکن هستند، تصریح کرد: دامداران ما سنتی هستند و افزایش قیمت بیش از چهار برابری در این شرایط واقعا برای دامداران نگران کننده است.

ولی زاده با اعلام اینکه استاندار مازندران به داد دامداران برسد و مافیای پشت پرده سبوس را مشخص کند، تصریح کرد:  بارها اعلام کردیم و باز،هم می گوییم، اولویت اصلی شغل دامدار است نه تولید؛ چرا که بیش از 250هزار نفر در روستاها در استان مازندران در این زمینه مشغول به کار هستند و از بین رفتن دامداری به معنای نابودی این تعداد شغل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان برای حل مشکلات 250 هزار شغل چاره اندیشی کنند

مسؤولان برای حل مشکلات 250 هزار شغل چاره اندیشی کنند