مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 13:552022-11-12اقتصادي

پایانه مهران باید بطور کامل باید ساماندهی شود


استاندار ایلام با اشاره به اینکه پایانه مهران باید بطور کامل باید ساماندهی شود، گفت: بازگشایی مرز چنگوله و چیلات با جدیت در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا روز شنبه در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی و شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان با قدردانی از اقدامات انجام شده در گمرک و پایانه مهران، اظهار کرد: این اقدامات دیده شده و رضایت بخش است، اما کافی نیست و با وضعیت مطلوب فاصله داریم.

وی ضمن اعلام اولتیماتوم یک هفته ای برای ساماندهی پایانه و گمرک مهران، گفت: مدیر پایانه و گمرک مهران حداکثر تا یک هفته فرصت دارند که نقاط ضعف و کاستی این دو مجموعه را برطرف کنند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با بیان اینکه پس از 13 سال ساماندهی گمرک مهران در دستور کار قرار گرفته است، افزود: پس از چندین بازدید از گمرک مهران و تاکید بر ساماندهی این گمرک، در حال حاضر جریان سالمی در آنجا حکمفرما است که باید به وضعیت بسیار مطلوبی برسد.

بهرام نیا با اشاره به ارایه نظرات و پیشنهادات اعضای نشست در خصوص افزایش مبادلات مرزی، خاطرنشان کرد: امیدواریم این نظرات زمینه ساز توسعه صادرات غیرنفتی باشد و یک تحول محسوس را در این حوزه شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانه مهران باید بطور کامل باید ساماندهی شود

پایانه مهران باید بطور کامل باید ساماندهی شود