مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 13:502022-11-12فرهنگي

«آرامش پس از طوفان» در نگارخانه صفوی


چهارمین نمایشگاه انفرادی هنرهای تجسمی هاویر با نام «آرامش بعد از طوفان» و با محوریت نقاشی های عطیه چارویی در نگارخانه صفوی برپا شده است.

- ایسنا/اصفهان چهارمین نمایشگاه انفرادی هنرهای تجسمی هاویر با نام آرامش بعد از طوفان و با محوریت نقاشی های عطیه چارویی در نگارخانه صفوی برپا شده است.

عطیه چارویی دراین باره به ایسنا گفت: در نمایشگاه آرامش بعد از طوفان تعداد 16 اثر نقاشی ارائه شده که 10 اثر با موضوع دریا و 6 اثر نیز با موضوع گلدان و در سبک امپرسیونیسم طراحی شده است.

این هنرمند ادامه داد: هنر، جهانی گسترده است که ناگریز وجود ما را به گوشه ای از خود معطوف کرده و هر یک از ما به میزان درک و آگاهی خود، وجهی از آن را در زندگی خود بازتاب می دهیم.

من نیز به واسطه علاقه ام به دریا و گل از میان پدیده های طبیعی، خواهان این بودم که با دیدگاه و بیان شخصی خود، دریا و گل را نه به صورت واقع گرا، بلکه به صورت انتزاعی و شاعرانه خلق کنم.

او با بیان اینکه دریا و گل از دیدگاه او سرشار از حس آرامش، عظمت، زیبایی و منشأ حیات و مظهر زندگی است، توضیح داد: برای خلق آثار ارائه شده در نمایشگاه آرامش بعد از طوفان جنس رنگ را در ذهن خود مجسم می کردم و پس از هماهنگی های انتزاعی، روابط رنگِ استفاده شده در پرده نقاشی بیانگر حالت درونی ِِ من در زمان به تصویر کشیدن ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آرامش پس از طوفان» در نگارخانه صفوی

«آرامش پس از طوفان» در نگارخانه صفوی